Admin CPanel: Log In | Contact Us | Photobuchet | Youtube | Kalghari Shop

 



Enta fein..(ko gi mane)

Fi Suq..
(kat paso)

Ali : Salam alaik, sobahal ful..
(Assalamualaikum.. selamat pagi)

Amm Magdi : Sobahal ful ya habibi.. izayyak.. enta fein yabni, ma syuftak min zaman..
(selamat pagi.. pekabo kamu..kamu kemane, lame tak nampak ni?)

Ali : Ana alhamdulillah.. tamam.. andi imtihanat ya amm bas kullu kholas..ana kholis embareh..
(Saya sehat je pakcik.. elok belake.. saya ade exam tapi dah abih dah..semalam abihnye)

Amm Magdi : insyaAllah tingah ya habib.. enta aiz hagah?
(InsyaAllah bejaye hendaknye.. kamu ade nak ape2 ke?)

Ali : Aiwah, ana aiz manggo bi kilo, wa battikh dah.. fi i'enab ya amm?
(ade2, saye nak mempelam sekilo, pas tembikai ni.. anggur ade tak pakcik?)

Amm Magdi : Fi.. asyan enta ya waladi, agiblak hagah helwah..
(ade.. sebab kamu, aku bagi yang best punye..)

Ali : Bil gad ya'ni?
(bio betul pakcik?)

Amm Magdi : wallahi, ana we enta sodiq min zaman, soh kedah?
(sungguh.. aku ngan kamu ni dah kawan lame kan..)

Ali : Syukran awi2 ya amm.. enta ahla misri..
(mekasihle bebanyak le pakcik.. pakcik ni memang orang paling baikle kat mesir ni..)

Amm Maqdi : fi hagah tani?
(ade nak ape2 lagi?)

Ali : La, dah bas.. hisab kam?
(takde, ni je.. brape semua?)

Amm Magdi : kullu khomsa syar genih..
(semua 15genih je)

Ali : Syukran ya Amm..
(mekasih pakcik)

Amm Magdi : Enta gai tani bukroh?
(kamu datang sini tak esok?)

Ali : InsyaAllah.. hansyufak bikhoir..
(insyaAllah, kite akan jumpe lagi)

Amm MAgdi : Maas Salamah..
(jumpe lagi..)



Disediakan oleh;
Os

Labels: , ,

posted by Kalghari Network™ @ 7:31 PM,

1 Comments:

At August 31, 2009 at 5:16 AM, Anonymous Anonymous said...

Syukran banyak ye ostat kerana mempertimbangkan cadangan hambe.
moga2 Allah tambah kefahaman ostat dan cepat jodoh. ameen. :)

- peminat hiwar -

 

Post a Comment

<< Home