Admin CPanel: Log In | Contact Us | Photobuchet | Youtube | Kalghari Shop

 



Tak hupdet...

Assalamualaikum..

Salam sejahtera (macam bace paper plak..haha), Moge Allah beri kite kesejahteraan iman dan kukuhkannye dalam ati kite.. amin..

Dah lame beno tak update bab Nahu, bab Kalimah Minggu Ini pun dah lame gak tak hupdet. Aku rase nak tuko segmen ((Kalimah Minggu Ini)) tu jadi ((Kalimah 2bulan setengah sekali))..haha.. Papepun ade rezki InsyaAllah akan dihupdet walopun setahun sekali.. hehe..

Posting ni takde hape yang berisi pun, cume nak mintak doa pade yang membace blog ni supaye kami dikurniakan kemampuan untuk menyebarkan ilmu, doa seorang mukmin kepada mukmin yang lain tu lebih cepat dimakbulkan bebanding doa pada diri sendiri..

Papepun mekasih sebab datang singgah kat sni.. :)

Wassalam..


DSO : os

Labels:

posted by Kalghari Network™ @ 6:06 AM,

1 Comments:

At June 20, 2009 at 3:20 PM, Anonymous akhawat huffaz said...

salam,.InsAllah,sma2lah kita b'doa.moga ilmu yg kita cba smpikn mllui blog ini walaupn skit tp,dpt mmbri mnfaat dn mnjd saham utk kita d akhirt kelk.Amien Ya Rabb.

 

Post a Comment

<< Home