Admin CPanel: Log In | Contact Us | Photobuchet | Youtube | Kalghari Shop

 



اقرأ الكــتاب

دقّ عليّ الباب ...

Ali ketuk pintu…

علي : السلام عليكم ، من الذي موجود في البيت ؟

Assalamua’alaikum. Sape ade kat dalam umah??

كريم : وعليكم السلام ، أنا موجود . من هناك ؟ لحظة !!

Waa’alaikumsalam. Aku ade ni. Sape tu? Kejap2!!

علي : يا كريم ! ماذا تفعل ؟؟ بسرعة .. لم أرد أن أنتظر هنا . الهواء بارد جداً..

Karim oi ! ko buat pe? Cepatla sikit.. aku taknak tunggu kat sini.. sejuk sesangat nii.

كريم : أجيء.. أجيء..

Aku datang.. aku datang.

ففتح كريم الباب ...

Maka bukalah Karim pintu tesebut..

علي : ماذا تفعل ؟

Ko buat pe?

كريم : أنا أقرأ الكتاب .. هل أنت نسيت ؟ غداً عندنا الإمتحان.

Aku tengah bace buku. Ko dah lupe ke? Esokkan pekse.

علي : من أمر عجيب لو نسيت.. هاها.. غداً النحو ! المادة أحب من زمان.. هاها..

Ajaib beno kalo aku lupe.. Haha.. esokkan Nahu. Subjek yang aku paling suke sejak dulu lagi.. haha.

كريم : هاها .. لذلك لماذا تأتي هنا ؟ خلصتَ المراجعة ؟

Haha. Dah tu, kenape ko dating sini? Dah abih stadi ke?

علي : لما أخلص القراءة . فعندي مشكلة كبيرة . أنا لا أفهم أي شيء في الكتاب . كما عرفت ، أنا ضعيف جداً في هذه المادة . فأريد الشرح منك :)

Belum lagi.. Aku ade masalah beso la. Aku tak paham satu ape pun dalam buku ni. Ko kan tau, aku ni lemah sesangat subjek ni, jadinye aku nak penerangan dari ko :)

كريم : كل؟

Semue?

علي : طبعاً :)

Yelaaa :)

انتهى

p/s :- hiwar ni sebenonye tak ikut nahu pun, kot2 ade salah silap harap dapatla ditegur.. sebabkan nak santai2 je, jadi tulih pun ikut hati jela. hehe


Disediakan oleh,
Os

Labels: ,

posted by Kalghari Network™ @ 9:33 PM,

2 Comments:

At January 25, 2010 at 8:32 AM, Blogger نور اميرا بنت امينورالدين said...

haha..best plak bc hiwar yg santai camni..buatla lg..huhu

 
At January 26, 2010 at 3:39 PM, Blogger Kalghari Network™ said...

ha, gitu ke plak. hhaha.. papepun mekasihle membace. hehe..

 

Post a Comment

<< Home